maanantai 13. elokuuta 2012

Vattupuskassa

Käytiin pojan kanssa keräämässä villivadelmia omalla pihalla tai tarkalleen tontin rajalla. Tänä kesänä vattuja onkin ollut aika hurjasti, ihmeen puhtaitakin ovat ja aika isojakin osa. Olen jo neljä litraa pakastanut, toisen mokoman ainakin jo syönyt ja vielä olisi puskissa vaikka kuinka, pitäisi kai keittää mehuksi jos kerkeis keräämään ennen kuin tippuvat maahan.



Pojalla oli kyllä ihan omat touhut välillä, kivetkin oli kiinnostavampia kuin äidin vattujen kerääminen. No, vatut maistui kuitenkin hyvin kunhan ne oli joku muu eka keränny :)







4 kommenttia:

  1. "Jessus miten paljon vattuja!" :O (Eka kuva.)

    Btw. niitä saa tuoda mulle jos ei keksi mihin käyttää. ;)

    VastaaPoista
  2. Katselin itse samaa kun käsittelin tuota ekaa kuvaa :D

    Kyl mä tiedän mihin käyttää, mut en tiiä kerkeenkö kerää :) Jos kerkeen niin voin mä sulle ehkä muutaman tuoda, mut ei mun selkä kestä kauheen kauaa kerrallaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja ne alkaa olemaan vaan jo aika pieniä ja hitaasti kerättäviä, parhaat on jo syöty tai talletettu meidän pakkaseen :)

      Poista